Před Vánocemi se většinou utrácí hlavně za vánoční dárky a lístky se u nás v předprodeji moc neprodávají obecně. Obojí jsme se pokusili proměnit v náš prospěch a vyšlo to.
Blesková kampaň přesvědčila lidi, že má smysl si lístek na brzkou premiéru koupit. Film se totiž točil zároveň s kampaní, takže premiéra nebyla tak daleko.
Odměny v kampani jsme navíc připravili jako vánoční dárky: ponožky, šály, bloky, ale taky dekrety Tondy Blaníka na nejrůznější vládní trafiky. To by chtěl pod stromečkem najít prostě každý.
Ve spojení s přesně zacílenou a provedenou kampaní na sociálních sítích, se tak obě nevýhody podařilo proměnit v druhou nejúspěšnější filmovou kampaň v Čechách.
– Campaign director: Marek Loskot
– Digital strategy planner: Eva Tuháčková
– Graphic and design: Matěj Čech
foto: Marek Novotný