Do této hry jsme se zamilovali ještě ve chvíli, kdy jsme viděli její papírovou podobu. Hra prošla od té doby dlouhou cestu jak po stránce vývoje herní mechaniky, tak především po stránce svého vzhledu.
Co na ní nejvíc milujeme jsou její jednoduchá pravidla, která se naučí každý. Hru si tak užijí i lidé, kteří nejsou zrovna boardgame geekové. Zároveň si ale jde i pořádně potrápit mozek.
S Boardcubatorem nám záleží na tom, abychom pro Kickstarter dělali hry, které jsou nejen dobře hratelné, ale jsou i krásné. Proto jsme k sobě vzali skvělého průmyslového designera oceněného cenou Red dot award, aby nám pomohl navrhnout podobu celé hry.
Rozřezali jsme pár her, abychom si ověřili materiály. Vyzkoušeli mnoho různých podob, aby se hra dobře hrála i malým dětem a nakonec se dostali k vizuálně jednoduchému, produkčně ale poměrně náročnému řešení. Celou hru jsme zabalili do minimalistického designu a pohráli si i s krabicí, aby to byl prostě klenot v knihovně. Věděli jsme, že to naší fanoušci na Kickstarteru ocení.
Project L original game concept by Adam Španěl
Project L game design by Jan Soukal, Michal Mikeš, and Adam Španěl
Project L solo and 5-6p. variants designed by Jan Soukal, Martin Řehořík, and Filip Daňhel
Ghost Piece expansion and Ambassador Pack game design by Jan Soukal and Michal Mikeš
Development by Jan Soukal
Art direction by Marek Loskot
Graphic design by Pavel Richter
Product design by Jaroslav Juřica