Na začátku jsme měli jednu hru a 200 fanoušků na Facebooku. Na konci si Space Race a její rozšíření koupilo přes 3500 lidí za víc jak 120 tisíc euro.
Největší motivace pro nás byl moment, kdy si na Academia Film Olomouc Space Race zahrály její postavy: Duchovní otec SETI programu Doug Vakoch, vedoucí PR NASA Pamela Gay a vedoucí Lunar Mission při ESA James Carpenter. Staly se tak našimi ambasadory a Space Race odstartovala do světa.
Pro kampaň byly klíčové originální ilustrace Dalibora Krcha. Věříme, že špičkový design a artwork přiláká pozornost, kterou pak můžeme nasměrovat k dalším věcem. A u her to platí dvojnásob. Aby hra dokonale fungovala, museli jsme sehnat UX designéra, který je zároveň hráč deskovek. Toho jsme nakonec našli až v Portlandu.
Jeden z nejvlivnějších nezávislých influencerů herního světa Rahdo na hru napsal velmi kladnou recenzi, a když jsme po roce a půl vydali rozšíření Interkosmos, koupila si ho víc jak 50% přispěvatelů základní hry Space race.
Space Race byla po celou dobu volně přístupná ke stažení a vytisknutí, aby fanoušci přesně věděli, co si kupují – i díky tomu si jí nakonec koupilo víc než 3500 lidí.
– Game design: Jan Soukal, Marek Loskot, Michal Mikeš (Boardcubator)
– Campaign director: Marek Loskot, Jan Soukal
– Copywriter: Michal Mikeš
– Illustrator: Dalibor Max Krch
– Graphic and design: Zak Eidsvog